عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 14 شهريور 1391
بازدید : 558
نویسنده : Arash

10 کسب وکار برتر خانگی واحد جامعه تبیان زنجان-

بسیاری از مردم در سراسر دنیا دوست دارند در خانه کار کنند. این علاقه به ویژه زمانی به اوج خود می رسد که در ترافیک کلافه کننده خانه و محل کار هستند.

این روزها خیلی از کارها را می توان به مدد اینترنت و ارتباطات دوربرد در خانه انجام داد. البته مدت هاست که بسیای از خانمها در خانه کار می کنند و نکته جالب این است که مردان زیادی نیز به آنها پیوستند. در اینجا فهرستی از برترین کسب و کارهای خانگی را به شما معرفی می کنیم.

1. نویسندگی

نویسندگی شغلی است که از قدیم در خانه قابل انجام بوده است. این روزها نویسندگان با دسترسی به اینترنت از آن مثل یک کتابخانه استفاده می کنند. رونق ناگهانی دنیای مجازی سبب بالا رفتن تقاضا برای نویسندگانی شده که می توانند مطالب خواندنی را در وبلاگ ها وبسایت هاقرار دهند.

.

.

.

 



:: موضوعات مرتبط: کار آفرینی و کسب و کار خانگی , ,
:: برچسب‌ها: کارخانگی , کسب و کا رخانگی , کارآفرینی ,
تاریخ : سه شنبه 14 شهريور 1391
بازدید : 620
نویسنده : Arash

L126 معرفی مشاغل درآمدزا برای وقت های بیکاری

آریا تاک:بسیاری از مردم در عین حالی که درآمد نسبتا خوبی دارند باز هم به دنبال راههایی برای کسب در آمد بیشتر هستند. اما بیشتر افراد به خاطر خانواده شان نمی توانند شغل دومی داشته باشند زیرا رسیدگی به خانواده خود نوعی از وظایف است اما داشتن یک شغل کوچک و نه وقت گیر، علاوه بر داشتن درآمد می تواند نوعی سرگرمی محسوب شود که در بعضی اوقات خانواده هم می توانند سهمی در انجام آن داشته باشند.

در اینجا به بعضی از این مشاغل اشاره می کنم :
فروش کلکسیون ها و مجموعه های زیبا :
از کتابهای قدیمی و خواندنی گرفته تا خرس ها تدی، از تمبر گرفته تا موجموعه های صوتی. مهم این است که با مجموعه ای که داریم آشنا بوده و مشخصات آنرا بدانیم.

.

..



:: موضوعات مرتبط: کار آفرینی و کسب و کار خانگی , ,
:: برچسب‌ها: مشاغل خانگی , کسب و کار خانگی , کار خانگی , درآمد و کار خانگی , کارآفرینی ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های ساده و بی ریای زوج شمالی و آدرس paradise2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com